Pagina's

vrijdag 30 augustus 2013

Christmas Gift

 
 
 
 
Goeie morgen...
 
Lang geleden hé?
Ik heb het ontzettend druk gehad maar hoop nu toch weer wat meer te kunnen bloggen..
 
 
Ik ben al een tijdje aan het proberen met prisma colors in te kleuren..
Het is best moeilijk om de juiste kleuren combinaties te vinden ..
Maar we geven niet op hé..
 
Voorlopig dus alleen maar oefenen met de potloodjes..
 
Ik heb mijn eerste kerst kaartje gemaakt met een stempel van Lili of the Valley : "Christmas Gift"
 
 
Ik heb er een easel kaartje van gemaakt..
Ook het sentimentje is van LOTV en is er eentje van " Grungy Christmas Messages"
Het kerstroosje is een stansje van Marianne design..

 
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden ..
 
 
 
Liefs
 
 
Ingrid
 
 
Ik doe mee aan volgende challenge:
 
Lili of te Valley : Make it Festive!
 
 

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi ! Prachtige kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooooi!!!! Prachtig gedaan hoor
    Groetjes Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Ingrid,

    Such a wonderful card, I love the soft colours, it gives it a lovely vintage feel!

    Thanks for joining us at the Lili of the Valley 'Make it Festive' challenge, good luck!

    Hugs

    Erica x

    BeantwoordenVerwijderen