Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Juweeltjes

Hallo iedereen..
 
Ik schrok een beetje toen ik zag dat het al meer dan een maand geleden is dat ik nog iets gepost heb...
Ai, ai, ai...  
 
Maar ik heb niet stilgezeten hoor..
 
Zoals ik in een vorige post al vertelde is mijn grootste hobby juweeltjes maken..
 
Ik begin met een blokje klei en meng de kleuren die ik wil.. "Of hoop te willen" want zodra ze in de oven gaan is het steeds weer met spanning afwachten hoe de parels er gaan uitkomen..
Meestal komt het goed maar af en toe kan het eens mislopen natuurlijk...
 
Dit zijn enkele voorbeeldjes die ik afgelopen maand maakte..
 
 
 
 




 
 

 
 
En héél erg tevreden met de kleuren natuurlijk!!
 
 
 
Nog een hele fijne avond!!
 
 
 
Liefs
 
Ingrid
 

1 opmerking:

  1. Dit zijn prachtige kunstwerken ! Mooie kleuren, ik zou wel weten wat kiezen !

    BeantwoordenVerwijderen