Pagina's

zondag 20 januari 2013

Under the sea...

Hoi iedereen..
 
Welkom aan mijn nieuwe leden..
Hopelijk kan ik jullie een beetje inspireren..
 
Vandaag een héél erg fleurig kaartje..
 
Het stempeltje is 1tje van Lili of the valley..




 
Ik heb er een easel-kaart van gemaakt..
 
 

 
De rand is een nieuwe van Memory box : Under the sea frame
en vond ik wel leuk om hem op deze manier te verwerken...


 
  De bloempjes heb ik gemaakt van een soort foam ( bescherming voor glazen ed. )
Nog wat touw en een klein zeepaardje maken het geheel af...


 
 
Bedankt voor het langskomen ..
 
Nog een fijne zondag!!!
 
 
Liefs
 
 
Ingrid



 

3 opmerkingen:

  1. Hello Ingrid, you have some lovely cards on your blog I have become your newest follower and look forward to seeing more of your lovely creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan en wat een leuke mal ! Ik ben benieuwd naar je volgende creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief kaartje, zo leuk met dit zeemeerminnetje! En alles bij elkaar is het een schitterend geheel Ingrid! Mooie kleuren erbij gekozen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen