Pagina's

dinsdag 25 december 2012

Kerstmis

Goeiemorgen..

Ik wil iedereen een hele fijne Kerst toewensen!!!
 
 
Vandaag een kaart die ik voor mijn mama maakte...
 



 
Een klein detail van de bloemen:
 


 
 
En de bijhorende "kleine" cadeautje's :
 


Klein doosje gemaakt met een labeltje van Noor!design
en het mooie lint van Cards & wishes
de afbeeldingen die ik gebruikte zijn van Lili of the valley
 

 
Ook in deze kerst-bal zit een klein cadeautje aan de achterkant...
 
 
 
Ik wens iedereen een fijne kerst toe !!!
 
 
Liefs
 
 
Ingrid


 
 

2 opmerkingen:

  1. Bedankt ! Ik ben er heel blij mee !
    Prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    wat een toffe ideetjes, zo'n mooi kaartje en doosje. Die kerstbal is super origineel. Niet gemakkelijk om geheim te houden als je aan dezelfde tafel knutselt :-)

    Dikke x,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen